Sezonul cald a influențat negativ audiențele televiziunilor pentru copii. Disney Channel, liderul nișei, a pierdut 14.000, respectiv 9.000 de telespectatori la nivel național, respectiv urban. Audiența medie a televiziunii a fost în luna mai de 91.000 (național, toată ziua) și de 43.000 de telespectatori pe minut, conform sondajelor Kantar Media, girate de ARMA.
Disney Channel ocupă poziția 13 în topul audienței generale urbane, înaintea televiziunilor TVR 2, Digi 24, Etno TV și AXN.
Disney Junior a pierdut 9.000 (național) și 6.000 de telespectatori (urban). Este a doua televiziune a nișei din urban, cu o medie de 29.000 de persoane pe minut (toată ziua). Pe național, audiența în luna mai a fost de 43.000 de persoane pe minut.
Nickelodeon a suferit cele mai reduse pierderi de pe această nișă: 3.000 pe național, iar în urban s-a menținut la nivelul lunii aprilie. Nickelodeon este retransmis în rețelele RCS&RDS, UPC și Romtelecom. În mai, a avut o medie de 33.000 de persoane pe minut (național) și 23.000 (urban).
Cartoon Network este a doua televiziune a nișei pe eșantionul național, cu 53.000 de persoane pe minut, în scădere cu 8.000 față de aprilie. Stă mai slab în urban, cu o medie de 22.000 de orășeni pe minut.
Boomerang a pierdut 9.000 pe național, fiind ultima televiziune a nișei pe acest univers, cu 24.000 de telespectatori pe minut, în urma Minimax/A+ (30.000). În urban, scăderea a fost de 2.000 de orășeni, media zilnică fiind de 13.000 de telespectatori pe minut.
Minimax/A+ are doar 10.000 de telespectatori pe minut în urban, cu 2.000 mai puțin în aprilie.
Cota de vizionare a nișei de televiziuni pentru copii a fost de 5,99% în urban, a treia după televiziunile generaliste și cele de știri.
De remarcat că patru televiziuni – Disney Channel, Disney Junior, Nickelodeon și Cartoon Network – se află în topul 18 al audienței generale din urban din 59 de stații monitorizate.