Cautare




, Contributor

Social Media Coordinator

Lideri |
|

COOL Non-Food

logo_cool_100.JPG
Levi’s a fost în 2012 cel mai "cool" brand din categoria non-food din topul Forbes "COOL 100".
Gerovital și Elmiplant sunt cele două branduri românești prezente în top 10 al brandurilor din categoria  non-food, restul de opt fiind branduri internaționale, cu notorietate mare: Levi's, Adidas, Samsonite, H&M, Durex, Zara, Nivea și Diesel.

Motivațiile trendsetterilor sunt extrem de diferite pentru fiecare brand în parte și nu am găsit niște criterii generale care să le definească alegerile: au ales Gerovital pentru performanță, tradiție și mândrie locală, Elmiplant pentru calitate, Levi’s pentru croială șiAdidas pentru tradiție și avangardă, în egală măsură. Samsonite a fost ales pentru funcționalitate – 4 rotile și culori și pentru emoția funcționalității brandului: călătoria/calitate, H&M pentru „la modă” la un preț corect, Durex pentru creativitatea promovării, Zara pentru diversitatea ofertei, Nivea pentru ambalaj: cutia albastră clasică și Diesel pentru campaniile de promovare inovatoare.

Topul 10 al brandurilor din categoria non-food este o parte integrată din topul Forbes "COOL 100", rezultatul selecției și exprimării opțiunilor a 66 de trendsetteri români.

Galerie FOTO: Cele mai "cool" 100 de branduri din 2012

În noiembrie 2013, Forbes România lansează cea de-a doua ediție a topului “COOL 100”, un proiect realizat pentru al doilea an consecutiv în urma colaborării cu agenția de coolhunting Antz.

La începutul lunii noiembrie va fi lansată și o aplicație, pe pagina de Facebook a Forbes România, prin intermediul căreia fanii vor putea vota brandurile favorite. Fanii vor putea câștiga, prin tragere la sorți, invitații la Gala "COOL 100", în cadrul căreia va primi un premiu special și brandul cel mai popular printre fanii de Facebook ai Forbes România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii