Utilizatorii Uber Eats au posibilitatea de a introduce în aplicație instrucțiuni specifice pentru livrare, precum “vă rog să lăsați comanda la recepție” sau “vă rog să lăsați comanda în fața ușii”.
„Având în vedere că majoritatea clienților aleg să stea acasă, vrem să fim alături de comunitățile din România și să le sprijinim în această perioadă dificilă. Am început să informăm utilizatorii despre cum pot solicita în aplicație ca mâncarea să le fie lăsată în fața ușii și am renunțat la taxa de livrare pentru ca mâncarea să ajungă la destinație în siguranță și simplu, iar cererea pentru restaurantele locale să crească”, a declarat Charity Safford, Director Uber Eats Europa de Nord, Centrală și de Est.
Uber Eats este la curent cu situația în care se află industria restaurantelor care se confruntă cu provocări noi și imprevizibile pe măsură ce coronavirusul continuă să se propage. Livrarea mâncării poate ajuta restaurantele să gestioneze mai ușor restrângerea activității sau chiar închiderea locației pentru o perioada nedeterminată. Serviciul de livrare a declarat că au format o echipă dedicată pentru restaurantele care își doresc să devină parteneri și analizează diferite modalități prin care pot sprijini restaurantele din toată lumea, așa cum este livrarea gratuită. Din acest motiv, ei au decis să renunțe la taxa de livrare pentru toți utilizatorii din România și din multe alte piețe din Europa Centrală și de Est până pe 22 martie.