Cautare




, Staff

Tech |
|

ContentSpeed lansează Portal B2B, prima platformă ecommerce dedicată companiilor de distribuție

ContentSpeed, dezvoltator de soluții software dedicate comerțului electronic, anunță lansarea produsului Portal B2B, menit să eficientizeze activitatea de vânzare a companiilor de distribuție.
Radu Vilceanu

Portal B2B este prima platformă de ecommerce care ajută companiile de distribuție să-și  comercializeze produsele engros către persoanele juridice, acestea fiind consumatori mari sau revânzători. Portalul vine în ajutorul companiilor de distribuție pentru eficientizarea echipei de vânzări, prin eliminarea erorilor umane, reducerea timpului alocat activităților redundante de confirmare a stocului sau trimiterii de comenzi.

„Cererea pentru astfel de soluții este într-o creștere accelerată datorită nevoii de eficientizare și reducere a costurilor operaționale, dar și a trendurilor tot mai pronunțate de digitalizare ale comerțului tradițional B2B. Din 2003, dezvoltăm magazine online, iar de peste un deceniu realizăm proiecte de eCommerce B2B pentru cei mai mari jucători din piața de distribuție precum ELBI Electric, Bere Băuturi București, Wuerth Romania, Amigo & Intercost, Blade Motors sau Teraplast. Cu know-how-ul acumulat, am reușit în ultimii doi ani să finalizăm un produs standardizat care să se muleze pe fluxurile de business a peste 95% din companii. Portal B2B este un produs matur, disponibil «la cheie», implementat de o echipă de peste 30 de specialiști în ecommerce”, a declarat Radu Vîlceanu, CEO & Founder ContentSpeed.

Cifra de afaceri cumulată a companiilor de distribuție a fost evaluată în 2017 la peste 45 de miliarde de euro. Este o piață foarte competitivă, iar jucătorii au nevoie să-și fluidizeze operațiunile, să automatizeze procesele, trebuie să fie conectați 24 de ore din 24, iar Portal B2B de la ContentSpeed vine în ajutorul comercianților cu soluții specifice acestui tip de comerț tradițional.

Portal B2B poate fi folosit și ca software de ofertare pentru echipele de vânzare consultativă. De asemenea, poate fi folosit de către echipele de teren care vor beneficia de funcții de preluare a comenzilor plasate de către agenții de vânzări. Totodată, poate fi utilizat ca un catalog de produse online în care agenții și clienții pot urmări stocurile, acestea fiind actualizate în timp real.

„Portalul le va aduce un avantaj competitiv firmelor pentru că reprezintă o interfață «umană» între software-ul de gestiune și clienți. Portalul B2B comunică deja bidirecțional cu o serie de peste 30 de produse software pentru gestiune, de tip ERP, dezvoltate de companii partenere precum Sedona, CIEL, Transart, Setrio, TotalSoft, dar și Microsoft sau SAP”, a explicat Bogdan Niță, CTO & Co-founder ContentSpeed.

 

ContentSpeed a încheiat 2018 cu o cifră de afaceri în creștere cu 13% față de 2017 și este liderul soluțiilor e-commerce customizate din România. Din 2003 oferă soluții dedicate magazinelor online pentru crearea, optimizarea și promovarea B2C și B2B. Încă de la înființare, misiunea ContentSpeed a fost să sprijine dezvoltarea acestui sector antreprenorial ce ulterior s-a dovedit a fi un pol național de creștere economică. În cei peste 15 ani de existență, ContentSpeed a contribuit la construcția și lansarea a peste 650 de magazine online și 40 de portaluri B2B, atât pentru start-up-uri, cât și pentru branduri deja  ca: Sephora, Auchan, Diverta, Chicco, Maxi Toys, Coccodrillo, ProfiHair Shop, Professional PharmaLine, Remedium Farm, ELBI Electric, Nova Pan, Elan-Trio, Amigo & Intercost și mulți alții.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii