
Campaniile de publicitate TV derulate de companiile de comunicații mobile au adunat 25.641 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în primul trimestru al acestui an, în scădere cu 11% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Bugetul total de audiență obținut acești investitori reprezintă 5,1% din consumul total de publicitate TV, în primele trei luni ale acestui an.
Vodafone a fost cel mai vizibil investitor de pe această nișă pe televiziune, cu un volum de audiență de 10.896 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani), în creștere cu 60,6% față de trimestrul I din 2015.
VEZI PUBLICITATEA LA TELEVIZIUNILE DE ȘTIRI – TRIMESTRUL I 2016
Orange a consumat un volum de publicitate de 7.569 GRP’30 target comercial, în creștere cu 86% față de anul trecut. Este cea mai mare creștere procentuală de pe această nișă.
Campaniile Telekom au realizat un volum de 5.255 puncte de audiență pe targetul comercial, înregistrând o scădere de 66.7%.