Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Consumatorii de știri TV: România TV

Programele difuzate de România TV au fost urmărite de 2.516.000 de telespectatori unici în mediul urban, în perioada 27 octombrie – 9 noiembrie a.c., conform sondajelor de audiență patronate de ARMA.
romania_tv.jpg

Cei 2,56 de milioane de unici, care au urmărit cel puțin 30 de minute consecutive canalul România TV, reprezintă indicatorul reach (persoane distincte) și înseamnă 25% din totalul universului din mediu urban (10,06 milioane de persoane). Cu acest reach, România TV se plasează pe locul al doilea în urban pe nișa televiziunilor de știri, după Antena 3 (3.085.000 telespectatori).

În funcție de vârstă, cei mai mulți telespectatori ai România TV au peste 65 de ani: 38%. Este a treia cifră procentuală pe acest target, după B1 TV (45%) și Antena 3 (43,8%). Al doilea segment important este format din persoane cu vârste între 55 și 64 de ani: 33,6%. Pe acest target, România TV deține cea mai ridicată cifră procentuală de pe nișa știrilor. Audiența majoritară la această televiziune este formată din persoane cu vârste de peste 55 de ani: 71,6%.

În funcție de educație, nucleul dur al audienței la România TV este format din persoane cu studii medii: 52,7%. Așadar, mai mult de jumătate din audiență are liceul. Este cea mai mare cotă dintre toate televiziunile de știri. Studiile superioare sunt prezente în proporție de 32,3%, cea mai scăzută cifră procentuală de pe segmentul știrilor TV. Cu 14,7% studii primare, România TV ocupă locul al doilea pe acest target după Antena 3 (19,5%).

Femeile au fost mai numeroase decât bărbații la programele România TV: 60%, respectiv 40%. Este cea mai mare pondere procentuală a femeilor la un canal de știri.

Din cei 2,56 de milioane de telespectatori unici ai televiziunii România TV, în perioada analizată, 81,8% s-au mai uitat și la programele de știri de la Pro TV, 79,6% la știrile de la Antena 1, 64,6% la Antena 3 și 57,3% la știrile de la Kanal D. Doar 27,4% din audiența România TV a urmărit cel puțin 30 de minute consecutive de știri la Digi 24.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii