Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Consumatorii de știri TV: Realitatea TV

În perioada 27 octombrie – 9 noiembrie a.c., 2.086.000 de telespectatori unici au urmărit cel puțin 30 de minute consecutive din programele televiziunii Realitatea TV, la nivel urban. Este a treia audiență (reach) de pe nișa știrilor.
realitatea_tv_logo_gigantic_97572800.jpg

Cifra de 2,08 milioane de telespectatori reprezintă 21% din universul mediul urban în care a fost realizată măsurătoarea girată de Asociația Română de Măsurare a Audienței (ARMA).
Din totalul telespectatorilor de la Realitatea TV din mediul urban, circa 51,7% au studii superioare, fiind a doua cifră procentuală de pe nișa știrilor, după Digi 24 (54,6%). Studiile medii sunt reprezentate în proporție de 41,2%. Studiile primare dețin o cotă de 6,5%, cea mai redusă de pe aceste segment al știrilor.

În funcție de vârstă, cota cea mai mare de telespectatori provine din grupa de peste 65 de ani: 33,1%. Dar este cea mai mică cifră procentuală dintre televiziunile de știri. (La Digi 24, ponderea este de 34,4%.)
Cea de-a doua grupă este reprezentată de orășeni cu vârste între 55 și 64 de ani: 29,9%. Este a treia cotă ca mărime, după Antena 3 (31,5%) și România TV (33,6%).
Pe targetul de vârstă 35 – 44 de ani, Realitatea TV (13%) stă mai bine (procentual) decât Antena 3 (7,7%), România TV (8,3%) și B1 TV (12,4%). Dar asta nu înseamnă că are mai mulți telespectatori unici pe acest target decât Antena 3 sau România TV, pentru că are o audiență generală mai mică decât acestea.
Publicul feminin este în proporție de 49,7%, în timp ce publicul masculin deține o cotă de 50,3%. Cifra procentuală „rezervată” bărbaților este a doua de pe nișa știrilor, după Digi 24 (57,6%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii