Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Consumatorii de știri TV: Pro TV

Aproape 22,3% dintre telespectatorii din mediul urban, care au urmărit cel puțin 30 de minute consecutive din programele de știri de la Pro TV, în perioada 27 octombrie – 9 noiembrie a.c., au vârste cuprinse 35 și 44 de ani.
strile Pro TV

Ponderea de 22,3% din totalul orășenilor care s-au uitat la un program de știri la Pro TV este cea mai mare dintre principalele televiziuni generaliste și canalele de știri.

Alte două segmente de populație importante consumă știri la Pro TV: grupa de vârstă de peste 65 de ani – 19,6% și 55 – 64 de ani – 19,2%. Cota procentuală a persoanelor de peste 65 de ani este cea mai redusă dintre cele 10 televiziuni analizate (principalele stații generaliste și canalele de știri).

O pondere ridicată deține grupa de vârstă 25 – 34 de ani: 14,1%, cea mai mare cifră procentuală din eșantionul analizat de televiziuni.

Orășenii cu studii superioare care „și-au luat” știrile de la Pro TV au fost în proporție de 22,6%, o cifră care plasează televiziunea în partea inferioară a celor 10 televiziuni (sub TVR 1 – 32,5% și Prima TV – 23,4%).

Telespectatorii cu studii medii au avut o pondere de 54,1%. Publicul feminin a fost mai interesat de știrile de la această televiziune decât cel masculin: 53,6%, respectiv 46,4%.

În intervalul 27 octombrie – 9 noiembrie a.c., 5.682.000 de orășeni au urmărit cel puțin 30 de minute consecutive un program de știri la Pro TV. Cifra reprezintă 56% din persoanele din mediul urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii