Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Consumatorii de știri TV: Digi 24

Programele Digi 24, canalul de știri al operatorului de cablu RCS&RDS, au fost urmărite cel puțin 30 de minute consecutive, în perioada 27 octombrie – 9 noiembrie a.c, de 1.570.000 de telespectatori unici (reach), la nivel urban.
Digi 24

Cifra de 1,57 milioane de unici la nivel urban este cea mai mică de pe nișa televiziunilor de știri, dar superioară audienței programelor de știri ale canalului public TVR 1 (1.004.000 telespectatori). Deși se află pe lista must-carry, stabilită de CNA, astfel încât este liber la difuzare de alți cabliști, Digi 24 a fost inclus în grila de televiziuni, după multe tergiversări, de operatorul UPC România, principalul concurent al RCS&RDS.

Deși are o audiență mai mică decât celelalte stații de pe nișa știrilor, Digi 24 are un public mai tânăr. Astfel, 34,4% dintre telespectatorii săi au vârste de peste 65 de ani, a doua cifră procentuală după Realitatea TV (33,1%). Are cele mai mari cote procentuale de pe segmentul știrilor pe targetul 25 – 34 de ani (12,5%) și 35 – 44 de ani (13,9%).

Circa 57,6% dintre telespectatorii programelor Digi 24 sunt bărbați, fiind cea mai mare pondere dintre televiziunile de știri (a doua este Realitatea TV cu 50,3%).

Peste jumătate dintre telespectatorii din mediul urban ai televiziunii Digi 24 au studii superioare: 54,6%. În fapt, este cea mai mare cifră procentuală a telespectatorilor consumatori de știri TV (canale de știri și televiziuni generaliste). Doar 6,6% sunt telespectatori cu studii primare, a doua cotă procentuală după Realitatea TV (6,5%).

În perioada amintită, 80,5% dintre consumatorii de Digi 24 în mediul urban s-au mai uitat și la știrile de la Pro TV. Ponderea telespectatorilor Digi 24 care s-au mai uitat și la știri de la alte televiziuni a fost: Antena 1 – 65,8%, Kanal D – 48,8%, România TV – 45,5%, Antena 3 – 44%, Realitatea TV (42,6%) și B1 TV (37,2%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii