Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Consumatorii de știri TV: B1 TV

Programele canalului de știri B1 TV au fost urmărite cel puțin 30 de minute consecutive de 1.850.000 de telespectatori unici (reach), în intervalul 27 octombrie – 9 noiembrie a.c. Este a patra cifră de audiență din mediul urban de pe nișa televiziunilor de știri.
b1_TV.jpg

Cei 1,85 milioane de telespectatori unici ai B1 TV reprezintă 18% din universul mediului urban.

În funcție de vârstă, 45% dintre acești telespectatori din urban au vârste de peste 65 de ani, fiind cea mai mare cifră procentuală de pe segmentul televiziunilor de știri. (Antena 3 are o pondere de 43,8%, iar România TV, 38%).

Telespectatorii cu vârste între 55 și 64 de ani sunt în proporție de 26,5%, a patra cifră procentuală după România TV (33,6%), Antena 3 (31,5%) și Realitatea TV (30%).

În total, publicul de peste 55 de ani la B1 TV este în proporție de 71,5%. Pe segmentul 35 – 44 de ani, cifra procentuală este de 12,4%, a treia cotă după Digi 24 (13,9%) și Realitatea TV (13%).

Telespectatorii cu studii superioare de la B1 TV dețin o cotă procentuală de 42,8%, a treia cifră după Digi 24 (54,6%) și Realitatea TV (51,7%). Studiile medii sunt în proporție de 48,7%.

Mai mult de jumătate dintre telespectatorii B1 TV sunt femei (57,7%). Este a treia cifră procentuală după România TV (60%) și Antena 3 (58,7%).

Studiile de audiență arată că 83,4% dintre telespectatorii B1 TV au urmărit, în intervalul amintit, și programe de știri la Pro TV. De asemenea, 72,3% au vizionat cel puțin 30 de minute consecutive și programele de știri la Antena 1, iar 44,1% la Antena 3.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii