Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Consumatorii de știri TV: Antena 3

În perioada 27 octombrie – 9 noiembrie a.c., circa 3.085.000 de persoane distincte din mediul urban au urmărit cel puțin 30 de minute consecutive programele Antena 3, arată sondajele de audiență. Este cea mai mare audiență (reach) de pe nișa canalelor de știri.
antena_3.JPG

Cele 3,08 milioane de persoane reprezintă 31% din populația universului urban (10,06 milioane) pe care s-a realizat măsurătoarea. Din totalul telespectatorilor Antena 3, aproape 35,8% au studii superioare. Este a patra cifră procentuală de pe segmentul televiziunilor de știri, după Digi 24 (54,6%), Realitatea TV (51,7%) și B1 TV (42,8%). La Antena 3, studii medii (liceale) sunt reprezentate în proporție de 43,2%.

În funcție de vârstă, cea mai mare pondere a orășenilor care au consumat programele Antena 3 este reprezentată de oameni de peste 65 de ani: 43,8%. Este a două cifră procentuală după B1 TV (45%) dintre cele cinci televiziuni de știri înscrise în studiul de audiență și monitorizare ARMA.

Cea de-a doua cotă procentuală la Antena 3 este deținută de persoanele cu vârste între 55 și 64 de ani: 31,5%. Se poate spune că trei sferturi dintre telespectatorii acestui canal au vârste de peste 55 de ani.

Tinerii cu vârste între 18 și 25 de ani, care au urmărit cel puțin 30 de minute consecutive programele Antena 3, în perioada amintită, au fost în proporție de 1,3%, a doua cifră procentuală după Digi 24 (1,4%).

Publicul feminin a fost mai numeros decât cel masculin: 58,7%, respectiv 41,3%. Este a doua cifră procentuală pentru femei, după România TV (60%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii