Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Consumatorii de știri TV: Antena 1

Programele de știri difuzate de Antena 1, în perioada 27 octombrie – 9 noiembrie a.c, au fost urmărite de 4.141.000 de persoane din mediul urban. Cifra plasează aceste programe pe locul doi, după Pro TV.
Observator

Cele 4,14 milioane de telespectatori reprezintă indicatorul reach și reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit cel puțin 30 de minute consecutive de știri la Antena 1, la nivel urban. Din totalul universului din mediu urban, aceasta înseamnă 41%. (La Pro TV, reach este de 56%.)

Cel mai mare mare segment de telespectatori, în funcție de vârstă, este reprezentat de grupa de peste 65 de ani: 22,3%. Este urmat de segmentul 55 – 64 de ani: 21,3%. Ambele grupe de telespectatori la știrile difuzate de Antena 1 au ponderi mai mari decât principalul concurent, Pro TV. O altă grupă de vârstă reprezentativă este 35 – 44 de ani, cu o pondere de 19,1%, mai mică decât la Pro TV (22,3%), dar mai mare decât la Kanal D (18,6%) și Prima TV (12,9%).

Circa 62,8% dintre consumatorii de știri de la Antena 1 sunt femei. Este cea mai mare cifră procentuală dintre cele 10 televiziuni analizate (generaliste și canale de știri).

Studiile superioare sunt prezente în proporție de 18,6% (sub Pro TV – 22,6% și sub Prima TV – 23,4%). Consumatorii de știri cu studii medii au o pondere de 55,2%, față de Pro TV cu 54,1%. De remarcat că studii primare au o cotă de 25,7%, cea mai ridicată dintre televiziunile generaliste.

Vezi cine sunt consumatorii de știri la Pro TV!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii