„Venirea lui Constantin Bratu în echipa Coca-Cola România și Moldova ne consolidează eforturile de a comunica transparent și eficient cu toți cei interesați de operațiunile și rezultatele companiei. Un profesionist cu experiența sa este un atu important pentru echipa noastră”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager al Coca-Cola România și Moldova, care a fost numită în această funcție începând cu februarie 2017.
Nicoleta Eftimiu este noul Franchise Country Manager Coca-Cola România și Moldova
Din noua funcție, Constantin Bratu va fi responsabil de dezvoltarea activităților de comunicare și public affairs derulate de Coca-Cola România – relația cu mass-media și autoritățile publice, proiectele de promovare a companiei și a mărcilor deținute de aceasta și proiectele de CSR, contribuind prin experiența sa la strategia de creștere a companiei.
„Sunt bucuros să mă alătur companiei Coca-Cola și unei echipe care a obținut rezultate remarcabile, prin inovație și pasiune pentru excelență, în cei 25 de ani de prezență în România. Am convingerea că, împreună, vom dezvolta proiecte cu un impact semnificativ pentru comunitatea locală și vom continua să construim o imagine relevantă a mărcilor noastre”, a spus Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova.
Bratu a ocupat anterior funcția de Head of Corporate Affairs la British American Tobacco, precum și pe cea de director general al Asociației Berarii României, unde a coordonat campanii naționale de comunicare pentru categoria bere și a dezvoltat campanii de CSR, una dintre acestea fiind nominalizată ca Best Practice în cadrul Forumului European privind sănătatea și consumul de alcool. El deține un Executive MBA la ASEBUSS Kennesaw University și un master în Comunicare și Resurse Umane la Școala Națională de Științe Politice și Administrative.
Miruna Smeureanu este noul director de marketing Coca-Cola România și Republica Moldova
Anterior, funcția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova a fost ocupată de Miruna Smeureanu, care a preluat, în luna martie a acestui an, coordonarea departamentului de marketing pentru operațiunile Coca-Cola România și Moldova.
Sistemul Coca-Cola în România aduce o valoare adăugată de 448 milioane de euro în economia locală