FacebookTwitterLinkedIn

Din tranzacție face parte și compania Cortina WTB, deoarece Depaco deține 51% din părțile sociale ale acesteia.

Asociatul fondator al Depaco, Dragoș Irimescu, rămâne asociat în companie, dar operațiunile Depaco vor fi conduse de Valeriu Irimescu, din poziția de director general.

„Depaco este o companie solidă și suntem convinși că va aduce plus valoare businessului Teraplast Group. Vom începe să exploatăm sinergiile de aprovizionare și cele comerciale, astfel încât să realizăm ceea ce ne-am propus pentru Depaco și, implicit, pentru Grupul Teraplast”, a spus Dorel Goia, președintele Consiliului de Administrație al Teraplast.

Depaco a fost înființată în anul 1999, fiind al doilea producător de țiglă metalică de pe piața din România. În prezent, producția din fabrica Depaco de la Băicoi se desfășoară pe mai mult de 40 de linii automate: pentru țigla metalică cu diverse profiluri, pentru tabla cutată, pentru sistemul de jgheaburi și burlane și pentru multe alte accesorii. Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 130 milioane de lei, un profit brut de 15,76 milioane de lei și un profit net de 11 milioane de lei.

Grupul Teraplast rulează afaceri anuale de peste 400 de milioane de lei, portofoliul de produse fiind structurat pe șase linii de business – Instalații & Amenajări, Profile tâmplărie, Granule, Panouri termoizolante, Structuri metalice zincate și Tâmplărie termoizolantă. Compania-mamă Teraplast este lider de piața pe segmentele de canalizări exterioare și granule, fiind al doilea jucător de pe piața de canalizări interioare. Subsidiara TeraSteel este al doilea jucător de pe piața de panouri sandwich și liderul pieței de structuri metalice zincate.

Facilitățile de producție ale grupului se află în Parcul Industrial Teraplast, dezvoltate pe o suprafață de peste 200.000 de metri pătrați, din extravilanul municipiului Bistrița. În perioada 2007-2015 Grupul Teraplast a investit peste 260 de milioane de lei în dezvoltarea și modernizarea capacităților de producție, dar și în extinderea portofoliului de produse.