Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

CONNECT44 România a înregistrat o cifră de afaceri de peste 21.7 milioane lei în 2019

Compania elvețiană anunță o cifră de afaceri de peste 21.7 milioane de lei în 2019 pentru Connect44 România, o creștere de 83% comparativ cu anul precedent.
shutterstock-money-bani-fintechshutterstock_613677386shutterstock-money-bani-fintech

România este unul dintre cele mai importante hub-uri ale companiei, cu aproape 200 de angajați și cu deschiderea, la începutul acestui an, a unui nou centru în țară.

Un obiectiv clar al Connect44 România pentru 2020 continuă să fie expansiunea. La începutul anului a fost deschis primul birou în afara capitalei: în Timișoara, care devine astfel al doilea hub tech important al companiei în țară. Mai mult, compania a angajat doar în 2019 peste 80 de ingineri telecom care să ofere servicii de calitate clienților de peste tot din lume.

„România are în continuare mulți experți în ceea ce privește zona de IT și Telecom, ingineri care sunt bine pregătiți și care dezvoltă proiecte importante pentru clienții noștri. Cel mai nou birou, pe care l-am inaugurat la începutul anului în Timișoara, oferă servicii de inginerie de calitate pentru companiile de care ne ocupăm. Ne concentrăm în acest an pe o creștere importantă atât a serviciilor, cât și a echipei”, a declarat Alexandru Cociorvei, Director General Connect44 România. “De asemenea, în contextul actual al pandemiei de Covid-19, ne-am adaptat situației și am pus la punct insfrastructura IT care să le permită angajaților noștri să lucreze de acasă. Astfel, peste 97% dintre angajați lucrează remote, din siguranța propriilor locuințe și oferă în continuare cele mai bune servicii clienților noștri”, a adăugat acesta.

Echipa din România oferă soluții de inginerie pentru rețelele mobile și fixe de telefonie, dar servicii de IT suport și service desk pentru operatori telecom din Europa. Soluțiile de inginerie a rețelelor mobile oferite de Connect44 ajută furnizorii de telecomunicații wireless și producătorii de echipamente să proiecteze, să implementeze și să își optimizeze rețelele. De asemenea, inginerii companiei proiectează, operează și optimizează rețelele și serviciile conexe pentru operatorii din Europa.

Serviciile complexe de IT suport și service desk cuprind 5 domenii diferite de expertiză: de la stocare și back up, LAN/WAN, operare pe sisteme Unix/Linux/Windows, până la virtualizare, monitorizare și suport în limbi străine.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii