Cautare




, Contributor

Social Media Coordinator

30 sub 30 |
|

Conduc responsabil spre Statele Unite

Au primit premiul întâi pentru inovație la Edison Awards 2015, la New York, iar astăzi lansează aplicația SafeDrive în Statele Unite.
Tudor Cobalas

Aplicația SafeDrive, dezvoltată de Tudor Cobâlaș, membru al generației Forbes „30 sub 30“ din 2014, și Eduard Alexandrian, a devenit în doar câteva luni un reper la nivel internațional pentru încurajarea condusului responsabil. Prin „gamification”, SafeDrive recompensează șoferii care nu își folosesc telefonul în timp ce conduc, acordându-le puncte convertibile în reduceri la produsele companiilor partenere. Astfel, în doar șase luni, de la lansare și până în prezent, SafeDrive a ajuns la 4 milioane de kilometri conduși responsabil.

Pentru modul inovator prin care fondatorii SafeDrive au ales să combată o problemă care face milioane de victime la nivel mondial, folosirea telefonului mobil la volan, aplicația a primit premiul întâi pentru inovație la categoria Lifestyle & Social Impact din cadrul ceremoniei Edison Awards, desfășurată la New York în 2015, devenind astfel și primul produs românesc care a primit această distincție. „Premiul primit la Edison Awards a confirmat că piața din US iși dorește o astfel de soluție și ne-a validat că suntem la intersecția a două trenduri – texting while driving, care e o problemă globală, și rewarding the good behavior”, a explicat Tudor.

Datorită numărului tot mai mare de cereri de pe piața din Statele Unite, echipa SafeDrive a decis să lanseze aplicația în Statele Unite.  Primul pas spre această piață este apariția aplicației pe platforma Product Hunt, care promovează săptămânal cele mai inovative aplicații dezvoltate la nivel global și care reprezintă un punct de referință pentru comunitatea tech din Silicon Valley, dar și pentru investitorii din Statele Unite, acceleratoare, incubatoare și presa străină. „A fost un efort consistent să putem convinge pe cineva de la Product Hunt să ne promoveze aplicația în randul unei comunități de early adopters din mijlocul Silicon Valley” a explicat Tudor, adăugând că “din fericire, unicitatea conceptului ne ajută să putem trece peste piedicile cu care se confruntă în general un startup”. Iar potentialul aparitiei pe Product Hunt este estimat de cei doi fondatori la câteva zeci de mii de descărcări.

Iar pentru a demonstra că merită distincția de aplicație inovatoare, dezvoltatorii SafeDrive vin mereu cu idei noi pentru răsplătirea utilizatorilor responsabili, dar și pentru consolidarea comunității de SafeDriveri. Cel mai bun exemplu este Safeathlonul, un maraton al condusului responsabil, care va dura timp de 45 de zile. Mecanismul de funcționare este simplu: pentru fiecare zi în care conduc responsabil, utilizatorii SafeDrive primesc câte o șansă în plus pentru a câștiga concursul. În plus, utilizatorii primesc câte doua șanse în plus pentru fiecare prieten invitat să descarce aplicația SafeDrive, iar cei care votează aplicația pe platforma Product Hunt primesc 25 de șanse în plus pentru a câștiga Safeathlonul, explică Tudor Cobâlaș. Câștigătorii sunt aleși prin tragere la sorti și primesc și premii concrete, primul Safeathlon având ca premiu 2 smartphone-uri. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii