Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Concursurile desfășurate pe Facebook de brandurile de lactate au generat cele mai multe conversații în mediul online

Cele mai mari volume de conversații au fost generate în intervalul 1-10 iunie 2014 de concursurile organizate de brandurile de lactate pe paginile de Facebook.
discutii online

Brandurile Oly și Activia s-au remarcat în intervalul monitorizat cu 270, respectiv de 250 mențiuni ce vizează concursurile. Cele organizate de Oly s-au adresat deopotrivă fanilor paginii de Facebook și celor ai matinalului de la Antena 1, doar prin intermediul acestei emisiuni consumatorii putând afla răspunsul la întrebările lansate în cadrul concursurilor.

În cazul brandului Oly, conversațiile generate au fost în proporție de 100% pozitive. Facebook a reprezentat principala platformă de comunicare, 75% dintre mențiuni aparţinând persoanelor de gen feminin.

Acest procent atinge chiar 78% atunci când privim spre conversațiile generate în jurul acțiunilor brandului Activia. Acestă marcă a atras atenția printr-un număr de trei concursuri desfășurate pe pagina de Facebook, toate premiile oferite constând în produse Activia. În cazul acestui brand, concursurile s-au centrat fie pe teme legate de stil de viață sănătos și rememorarea momentelor de relaxare, fie pe aducerea în prim-plan a elementelor benefice conținute de produsele Activia.

Facebook reprezintă și în cazul brandului Activia platforma de comunicare care a înregistrat cele mai multe conversații, acestea fiind în intervalul de timp monitorizat în proporție de 90% pozitive.

Privind de aceasta dată spre următoarele două branduri care au generat volume considerabile de conversații – Danone și Zuzu, constatăm că nu concursurile ori aplicațiile sunt cele care au stârnit interesul consumatorilor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii