Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Comunicarea centrată pe oameni crește reputația companiilor farmaceutice

Companiile din industria farmaceutică locală se bucură de o reputație medie spre bună în ochii jurnaliștilor români, indexul mediu fiind de 71 de puncte, pe o scală de la 0 la 100, arată studiul GfK de gestionare a reputației realizat cu ajutorul Reputation Management Model - RepMan.
farmaceutice

Este primul studiu despre reputația companiilor farmaceutice din România, o cercetare realizată în rândul reprezentanților mass media.

Concluziile cercetării arată că pilonii cu cel mai mare impact asupra reputației unei companii farmaceutice din perspectiva jurnaliștilor români sunt:

  • Calitatea managementului – cel mai mare impact avându-l atributul de partener etic în afaceri.
  • Companie pentru angajați – îi pasă de opiniile angajaților.
  • Angajamentul emoțional – respectă valorile sociale și acordă importanță culturii și valorilor locale și cultivă o comunicare coerentă, sinceră și de încredere cu toate părțile interesate.

Când se gândesc la compania farmaceutică cu cea mai bună reputație, jurnaliștii au în minte o companie definită prin etică în afaceri, angajator preferat și respect pentru valorile sociale și culturale.

În evaluarea companiilor farmaceutice prezente pe piața din România, jurnaliștii au acordat scoruri medii și sub medie pentru performanța acestora pe cei trei piloni mentionati anterior.

În schimb, atributele care au obținut cele mai mari scoruri sunt cele legate de stabilitatea și puterea financiară sau de inovațiile realizate de companii. Totuși, impactul acestor ultimi piloni în indicele de reputație este foarte scăzut. Altfel spus, pentru jurnaliști este de așteptat ca o companie producătoare de medicamente să aibă putere financiară și produse de calitate. Ca să o perceapă drept o companie cu reputație bună însă, sunt esențiale alte calități.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii