Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

Complice.ro: Experiențele de travel, de relaxare sau cu adrenalină, noul comportament de consum

După un an plin de restricții și limitări de mișcare, mulți români au ales pentru a marca evenimentele speciale din viața lor experiențe de travel, de relaxare sau cu adrenalină, în așa fel încât, toate acestea s-au transformat în ultima perioadă într-un nou comportament de consum.
A,Tourist,Girl,On,A,Mountain,Top,Enjoying,Wonderful,View

Conform datelor financiare înregistrate de către magazinul online de cadouri experiențiale, Complice.ro, aceste evenimente reinventate de pandemie reprezintă motorul de creștere al business-ului, cel puțin în semestrul doi. Reprezentanții magazinului online au anunțat că încheie primul semestru cu o creștere în venituri cu peste 50% față de perioada similară din 2020.

Numărul comenzilor a crescut tot cu 50% față de perioada similară a anului trecut, iar media acestora se situează la 286 euro.

Mai mult decât atât, potrivit acestora, și pe segmentul corporate a crescut cererea de experiențe ca parte a programelor de employee experience, începând timid accesarea evenimentelor offline.

Se conturează clar o mai mare deschidere din partea clienților către a experimenta, atât pe segmentul residențial, cât și corporate. Companiile au început să dezvolte o abordare constantă și repetată în această zonă, pentru a putea urmări impactul în motivare, performanță, employer branding, o singură experiență nefiind relevantă. De altfel, observăm că pe acest segment accesarea experiențelor primite de către angajați se face chiar în 3-4 zile, un alt semn că acestea sunt apreciate mai mult decât un premiu sau cadou material primit în mod obișnuit din partea angajatorului, a explicat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Potrivit datelor companiei, o treime dintre organizațiile care accesează experiențele Complice.ro ca parte a programelor de employee experience sunt dispuse să crească bugetul inițial per angajat cu până la 20% pentru a le oferi o experiență personalizată.

O popularitate tot mai mare, pe fondul sezonului cald, o au și cadourile de travel, cu autorulota sau mini-camperul. Acestea sunt preferate pentru cadouri de aniversare a relațiilor, oferind intimitate, dar și un dram de adrenalină, în funcție de itinerariul ales de cuplu, devenind o experiență perfectă pentru a alunga rutina. La fel de apreciate sunt și melodiile personalizate, dedicațiile muzicale unicat, cadouri făcute cu ajutorul unor apreciați artiști și al celebrităților, a mai precizat Oana Pascu.

Complice.ro este un magazin online specializat în cadouri și recompense experiențiale. În cei  5 ani de când activează pe piața cadourilor experiențiale, Complice.ro a livrat mai mult de 1.250 de experiențe pentru clienți din zonele corporate și residențial, dintr-un portofoliu care include peste 200 de experiențe predefinite pe site.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii