Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Complex made simple – powered by Forbes |
|

Complex Made Simple, S2E1 – Ciprian Mirea, Oppo

Ultimul an a însemnat digitalizare, așa că primul episod din noul sezon Complex Made Simple aduce în față o combinație perfectă: tehnologie, marketing și extindere.  
Complex Made Simple

Pandemia a declanșat o serie de schimbări în industriile de retail și tehnologie, iar jucătorii din domeniu au fost forțați să-și își rescrie paradigma de business. De la munca de acasă, până la comunicarea cu clienții, provocările au continuat să apară, iar soluțiile pe care le foloseau până atunci, nu au mai fost sustenabile.

Oppo a intrat în piața din România în urmă cu un an, iar principalele obiective în zona locală sunt legate de creșterea în notorietate și awareness, precum și consolidarea relațiilor cu partenerii. De altfel, un pas natural pentru un business de tehnologie este extinderea internațională – însă penetrarea unei noi piețe reprezintă, în sine, o nouă provocare.

Ce presupune penetrarea unei noi piețe, mai ales în pandemie, și ce strategii de marketing ar putea fi adoptate? Află toate acestea și multe altele din acest episod Complex Made Simple alături de Cristi Movilă, specialist în ecommerce, și invitatul său, Ciprian Mirea, Head of Trade and Product Marketing la Oppo.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii