FacebookTwitterLinkedIn

Deși în ultimii ani am vorbit intens despre digitalizare, automatizarea proceselor și alte zone din IT&C, business-ul se realizează între oameni. George Barbu știe cel mai bine acest lucru pentru că este unul dintre veteranii industriei de IT&C din România, conducând de aproape 15 ani operațiunile ABN Systems International, precum și brandul propriu, Tellur. 

George Barbu a remarcat în ultimul an tendințe, a văzut schimbări. Piața s-a maturizat și, de asemenea, clienții s-au maturizat. Un exemplu în acest sens este percepția clienților în față produselor companiei. Comportamentul consumatorului “s-a schimbat mult… de la a cumpără doar branduri, la a fi atașat de brand, la a cere mai mult de la un furnizor decât un singur produs.” 

Și pentru că un concept puternic de business susține extinderea, George Barbu abordează și acest subiect în cadrul podcastului Complex Made Simple. ABN Systems este prezentă deja pe piețe din peste 25 țări, de pe 3 continente, și își propune o extindere accelerată a canalelor de vânzare externe, atât prin intrarea pe noi piețe, cât și prin consolidarea celor actuale.

Află ce planuri de expansiune are compania, cum vede zona de smart homes, dar și un “deep dive” în zona de digitalizare în acest nou episod.

Fondată în 2002, ABN Systems International, deținătoarea brandului Tellur, şi unul dintre liderii pieţei de distribuție a produselor şi accesoriilor IT&C din România, oferă soluţii integrate de mobilitate, infrastructură IT şi de stocare, sisteme de supraveghere video, echipamente şi automatizări industriale.