Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Complex made simple – powered by Forbes |
|

Complex Made Simple, episodul 6. CLV & CVO

Customer Lifetime Value și Customer Value Optimisation. Ce sunt acestea? De ce sunt esențiale pentru orice magazin online? Pe ce să te axezi atunci când le discuți și ce beneficii (imense) pot aduce business-ului tău online?
ComplexMadeSimple

Customer Lifetime Value (CLV) este una dintre cele mai importante valori din eCommerce, deoarece oferă o imagine a afacerii pe termen lung și a viabilității sale financiare.

Customer Value Optimisation (CVO) se concentrează pe optimizarea experienței pe tot parcursul ciclului de viață al unui client, dar și pentru a îmbunătăți brandul în sine și loialitatea față de acesta. Cu alte cuvinte, CVO ajută la câștigarea clienților pe viață, iar construirea unei astfel de experiențe personalizate necesită timp și efort.

Află mai multe despre CLV și CVO din podcastul Complex Made Simple alături de Cristi Movilă și Alex Goagă.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii