Încă de la începutul eCommerce-ului clienții navighează cu ușurință prin cataloage nesfârșite de produse, plătesc la o distanță de câteva click-uri și comandă articole în orice colț al lumii – totul în timp ce stau relaxați pe canapeaua din sufragerie.
Deși această experiență fără efort este încă pe val, există ceva fundamental diferit și distinctiv în ceea ce privește experiențele de cumpărături în persoană – conversațiile și interacțiunea față în față.
Cu siguranță ai simțit frustrarea de a privi cu atenție imaginile produselor în magazinele online întrebându-te cum îți va sta cu acei pantaloni sau cum funcționează efectiv acel gadget.
Un ghid confuz al dimensiunilor, lipsa de recenzii și redirecționarea către chatboți te fac să te simți dat la o parte de brandurile tale preferate. Este plăcută comoditatea cumpărăturilor online, dar uneori pare a fi o loterie cu produsele pe care urmează să le achiziționezi.
Cu ajutorul cumpărăturilor live stream sau live shopping, multe dintre aceste frustrări dispar. Cumpărăturile live sunt locul în care streamingul video se întâlnește cu eCommerce-ul și social media. Este un conținut interactiv care poate fi cumpărat și care permite comercianților să aducă online experiența din magazin. Aceasta înseamnă că vânzătorii pot transforma descrierile plictisitoare și tehnice ale produselor în conversații naturale.
Află totul despre această tendință de la Cristi Movilă, expert în comerț, și Alex Goagă.