Campaniile de publicitate TV comandate de Procter&Gamble au acumulat un volum de 70.034 puncte de audiență pe targetul comercial, în primele 9 luni ale anului, în creștere cu 33% față de aceeași perioadă a anului trecut. Este o creștere sănătoasă a celui mai mare investitor în publicitatea TV și un semnal clar că bugetele de publicitate s-au dezghețat în acest an și consumul trebuie încurajat prin campanii de marketing.
Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. În fapt, GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.
Pe locul secund se află Zdrovit, compania farmaceutică ce deține brandurile Anticârcel, Dezinflan, Supramax Articulații, Biomag Forte, ColonProtect și MaxiMag.
VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN URBAN – SEPTEMBRIE 2016
Companii care și-au mărit expunerea brandurilor pe televiziune în primele 9 luni ale acestui an: Reckitt Benckiser (15,6%), Orange (13,8%), Coca-Cola Company (8,5%), Ferrero (25,8%), Bergenbier S.A. (40,3%), Nestle (45,4%), Lidl (2,7%), Terapia SA (41,5%), Henkel (7,6%), Johnson & Johnson (35,3%), Dante International – eMAG (66,6%) și Altex (88,2%).
Firmele care și-au redus campaniile de promovare față de aceeași perioadă a anului trecut: Unilever (-10,5%), Vodafone (-3,1%), Telekom (-55,5%), Heineken (-24,6%), Beiersdorf (-12,2%), GSK (-32%) și L’Oreal (-3,9%).
VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI ÎNCASĂRI DE PUBLICITATE – 9 LUNI 2016