Cautare




, Contributor

Social media |
|

Compania românească UberVu, cumpărată de gigantul canadian HootSuite

ubervu.jpg
UberVu, companie înființată de Vladimir Oane, Dan Ciotu şi Dragoş Ilinca, trei tineri care au făcut parte din generația “30 sub 30” - proiect realizat de revista Forbes, a fost cumpărată de una dintre cele mai mari platforme de management în social media, HootSuite.

Compania înființată de cei trei români este catalogată canadienii de la HootSuite ca fiind următoarea generaţie de soluţii de analiză.

Printre clienţii uberVU se numără peste 200 de companii precum 3M, NBC, Heinz, Fujitsu, SC Johnson, Getty Images, indiegogo şi L’Occitane.

,,Odată cu achiziționarea UberVu, HootSuite a câștigat cei mai buni programatori în materie de soluţii de analiză și o echipă dedicată de ingineri de primă clasă”, transmite compania canadiană.

Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică, însă potrivit presei internaționale de specialitate aceasta s-ar situa undeva între 15-20 de milioane de dolari.

Află care au fost cele mai importante exituri realizate de antreprenori în serire români

UberVu a fost înființată în 2008 de cei trei tineri români, care au transferat-o între timp la Londra, iar această tranzacție marchează un alt exit de succes al unei companii IT românești.

În 2011 compania românească a a fost inclusă de publicaţia britanică The Telegraph în top 100 startup-uri din domeniul IT din Europa.

HootSuite este o companie care deține unul dintre cele mai cunoscute sisteme de managemnt social media, care se ocupă de imaginea și prezența unro importante braduri pe diferite rețelele precum Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+, Foursquare, MySpace, WordPress și  a fost creată tot în 2008 de Ryan Holmes.

Vezi aici promotia 30 sub 30 a anului 2013, un proiect Forbes Romania

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii