Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Auto |
|

Compania românească Proleasing Motors încheie anul 2019 cu o cifră de afaceri de 43,6 mil euro

Rezultat istoric pentru Proleasing Motors, care va încheia anul 2019 cu o cifră de afaceri de 43.6 milioane euro, fără precedent în istoria de 18 ani a companiei, dealer autorizat pentru mărcile Ford – din 2001, BMW și Hyundai.
Fotografie 4

Rezultatele înregistrate de către Proleasing Motors marchează o creștere de 17% față de anul anterior și depășește cu 0,5 milioane euro obiectivele setate de companie pentru acest an.

La acest rezultat au contribuit creșterile inviduale pe toate liniile de business Proleasing Motors – de vânzări auto noi și rulate, dar și de servicii post-vânzare – dintre care cea mai dinamică a fost divizia de vânzări auto Hyundai. Aceasta a intrat în portofoliul companiei la începutul anului 2018, a încheiat primul an de activitate cu 133 unități livrate și estimează să îl încheie pe al doilea cu 240 de unități.

A doua cea mai performantă divizie este vânzări automobile BMW care, după un an 2018 stagnant, va încheia 2019 cu o creștere de 25%, rezultat al perfecționării proceselor pe întregul sales funnel: pornind de la consolidarea reputației în ceea ce privește satisfacția clienților – Proleasing Motors este singurul dealer BMW care a primit de 2 ori distincția Best BMW Dealer in Customer Care – continuând cu accelerarea reacțiilor companiei la dinamica pieței, până la automatizarea pe parte de gestionare, monitorizare și follow up a oportunităților de vânzare și, nu în ultimul rând, analiza detaliată a trendurilor. Ca urmare a acestor procese, Proleasing Motors a reușit în 2019 corelarea organică a stocurilor de automobile noi cu trendul de scădere a cererii pentru autovehicule cu motorizare Diesel, fără blocaje interne.

Automatizarea proceselor de business a reprezentat, de altfel, o prioritate pentru companie, care estimează ca va încheia anul 2019 cu același nivel al costurilor administrative ca în anul anterior, pe fondul unei creșteri de 17% a businessului. Automatizarea proceselor rămâne o prioritate și pentru anul 2020, pentru a doua faza a investițiilor fiind vizate în principal departamentele de suport: financiar-contabil, respectiv logistic.

Un obiectiv important pentru companie este dezvoltarea serviciilor post-vânzare, cu concentrarea eforturilor de creștere pe divizia de tinchigerie-vopsitorie. În acest sens, primul pas a fost realizat tot în 2019, când – prin achiziția unei noi capacități de service în Prahova – Proleasing Motors și-a creat premisele pentru dublarea volumului de activitate pe acest segment în următorii  3 ani.

Pentru 2020, principala provocare va fi păstrarea trendului pozitiv al business-ului, cu o creștere consecventă de 10% pe toate segmentele de activitate. „Ne propunem să fim printre primii 15 distribuitori auto din România și facem acest lucru atât prin creștere pe fiecare brand în parte, sales și after-sales, cât și prin fructificarea unor oportunități de completare a portofoliului. Creșterea pieței auto din ultimii 4-5 ani a fost constantă, iar Proleasing a crescut în fiecare an mai mult decât media pieței. Ne propunem să păstrăm trendul iar, pentru aceasta, viteza de adaptare la schimbarile din piața auto va fi esențială. Suntem pregătiți să ne concentrăm atenția pe mediul digital ca platformă pentru vânzarea auto, pe tendința de creștere a vânzărilor prin leasing operațional, dar și pe creșterea ponderii modelelor electrice sau electrificate în structura cererii” declară Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii