Cautare




, Contributor

Tech |
|

Compania românească ce creează jocuri de luptă cunoscute în întreaga lume vrea să își dubleze afacerile în acest an

Atypycal Games, companie condusă de Andrei Lopată, unul dintre antreprenorii prezentați de Forbes în ediția speciala „14 pentru 2014”, a anunțat noi investiții și lansări de jocuri pentru acest an și estimează o dublare a cifrei de afaceri.
Andrei Lopata (1)

Dezvoltatorul român al unor jocuri de luptă cu avioane şi tancuri cunoscute în întreaga lume, Atypycal Games, a anunțat lansarea în acest an a două titluri noi. Primul, apărut chiar azi, Radiation Island, este un joc de supravieţuire. Acesta este disponibil în App Store. Simulatorul introduce jucătorii într-o realitate alternativă unde aceştia trebuie să lupte pentru supravieţuire, într-un mediu ostil, totul parte dintr-un experiment misterios. Jucătorii trebuie să îşi folosească inteligenţa şi inventivitatea în această lume nouă şi misterioasă, nu numai pentru a supravieţui ci şi pentru a reveni în lumea reală.

Cel de-al doilea joc va fi lansat pe segmentul de luptă tip transformers, în a doua parte a anului.

Potrivit CEO-ului companiei, Andrei Lopată, costurile de dezvoltare ale acestor jocuri se rindică la circa 500.000 de dolari.

„Dacă în 2009 costurile de dezvoltare ale unui joc erau de aproximativ 50.000 de dolari acum acestea ajung la circa 500.000 de dolari. Atunci făceam un joc în câteva zile acum ne ia chiar și un an”, explică Andrei Lopată, CEO-ul companiei. Iar a cest lucru a evoluat astfel în special datorită avansului rapid pe care l-a avut tehnogologia, implicit și platformele pe care le folosesc fanii acestor jocuri, a mai adăugat reprezentantul companiei.

Citește întreaga poveste a antreprenorului Andrei Lopată

Atypycal Games a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 2,1 milioane de dolari, în ușoară scădere, față de anul anterior, „pentru că 2014 a fost un an de conoslidare” – meniționează Andrei Lopata, dar potrivit estimărilor sale, compania își va dubla cifra de afaceri în acest an.

Cifra de afaceri din 2014 a fost realizată în proporţie de 50% din Battle Supremacy, 30% din Sky Gamblers: Storm Raiders şi 15% din Sky Gamblers: Cold War.

Cele mai mari vânzări s-au înregistrat în SUA, 50%, urmată de Europa cu 25%. România a reprezentat 0.02% din totalul afacerilor Atypical Games în 2014.

Atypycal Games are, în prezent, 35 de angajați, din care 20 lucrează în departamentul de dezolvoltare și 15 pe parte de testare, dar dorește să își extindă echipa cu încă 10-15 programatori și graficieni.

Atypical are în derulare şi un program de internship, dezvoltat în parteneriat cu Facultatea de Automatică din cadrul Universităţii Politehnice din Bucureşti, în urma căruia sunt recrutaţi juniori.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii