Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Compania Farmec a lansat o gamă de îngrijire dedicată bărbaţilor

Compania clujeană de produse cosmetice Farmec a lansat Gerovital H3 MEN, o gamă completă de îngrijire pentru bărbați care include produse pentru îngrijirea feței și a corpului, șampoane, gel de păr, deodorante, produse pentru și după bărbierit.
Print

Potrivit unui comunicat al companiei, pielea, scalpul și părul bărbaților au caracteristici diferite de cele ale femeilor și, de aceea, produsele de îngrijire trebuie să fie potrivite nevoilor acestora. Noua linie de produse Gerovital H3 MEN este rezultatul experienţei îndelungate a specialiştilor Farmec care au creat formule optime pentru îngrijirea zilnică a bărbaților.

Produsele Gerovital H3 MEN beneficiază de complexul antiage Gerovital H3, care previne semnele îmbătrânirii premature a tenului și menține pielea hidratată și tonifiată. În plus, complexul Sepilift, extras din plante, oferă tenului un efect de lifting vizibil, atât prin redarea fermității, cât și prin diminuarea ridurilor.

Noua gamă de îngrijire pentru bărbați include 15 produse care acoperă o arie amplă de nevoi de la creme antirid la şampoane sau deodorante.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul companiei.

Citiţi mai multe despre Un business cu farmec

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii