Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Enel a lansat prima sa campanie de imagine în România

Enel a lansat campania de comunicare „Enel. Energia fiecărei secunde”, marcând astfel 10 ani de prezență pe piața din România.
ENEL

Prin campania de imagine „Enel. Energia fiecărei secunde”, Enel își asumă energia cu care umple momentele importante din viața clienților săi.

Radu Coșarcă, Head of Communications la Enel, vorbește despre conceptul pe care se bazează prima campanie de imagine a Enel în România: „Momentele cu adevărat importante din viața unui om se măsoară în secunde. Astfel de secunde decisive, ascund în lăuntrul lor, prin intensitatea pe care o ating, o cantitate uriașă de energie, emoție, forță și determinare. Astfel de secunde sunt cele care pot schimba viața unui om, îi pot reda încrederea în sine sau îl pot ajuta să-i regăsească pe cei dragi. Secundele esențiale și energia care le alimentează sunt descrise într-un film dens, care cuprinde trei povești de viață în care lumina apare ca un personaj autentic.Un limbaj cinematografic modern, articulat cu inventivitate și sensibilitate, exprimă prin imagini memorabile bucuria de a trăi viața din plin”.

Spotul care ilustrează locul pe care îl ocupă Enel în viața oamenilor va rula pe ecranele televiziunilor începând din această seară și va fi online în social media, în timp ce în zilele următoare vor fi tipărite și machete în publicațiile print. Campania include – spot TV de 60” și 30”, clip Youtube, machete de presă și banner-e online.

Din echipa care a lucrat la campanie fac parte: Radu Coșarcă, Head of Communications, Enel; Adriana Tabac, Head of Advertising, Enel; Gabriel Trăistaru, Digital Communication Responsible, Enel, din partea companiei. Agenția de creație responsabilă de realizarea campaniei este Centrade: Mona Opran, COO; Oana Bereny, Account Director; Alexandru Aldea, Senior Account Executive; Marius Tianu, Co Creative Director.

Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producție: Saga Film; regizor: Răzvan Mărculescu; DOP: Alessandro Feira Chios; Postproductie: Chainsaw Europe.

CITEȘTE: „CINE MAI ARE NVOIE DE TVR?”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii