Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

Compania de consultanță în dezvoltare organizațională GoodStory, investiții în valoare de jumătate de milion de euro

Reprezentanții GoodStory pregătesc o investiție de aproape jumătate de milion de euro într-un spațiu propriu destinat organizării de evenimente.
Dj,Mixing,Equalizer,At,Outdoor,In,Music,Party,Festival,With

Acest pas este unul firesc într-o perioadă în care companiile sunt tot mai interesate în a solicita oferte pentru team building-uri și alocă bugete de sute de euro pentru un singur angajat, susțin oficialii companiei.

După ce în 2020 activitatea GoodStory a fost întreruptă timp de un trimestru și jumătatate – așa cum s-a întâmplat în cazul tuturor companiilor prezente în acest domeniu – anul în curs se anunță a fi unul bun datorită relaxării restricțiilor, efectul direct fiind o cerere crescută pentru organizarea de evenimente. Iar această situație se traduce pentru GoodStory printr-o cifră de afaceri în creștere cu 500.000 de lei anul acesta, prin comparație cu 2020, până la peste 2 milioane de lei, și o marjă de profit de 3,8%.

”Ultimul an a fost foarte dificil pentru toate companiile implicate un organizarea de evenimente. O parte dintre ele au pus în stand by orice activitate și au așteptat ridicarea restricțiilor, în timp ce altele au căutat soluții pentru a înlocui evenimentele offline cu cele desfășurate în mediul online. După ridicarea restricțiilor, în această vară, consider că cererea va crește foarte mult, mai ales pentru evenimentele private în aer liber”, a punctat Cristina Udăteanu, cofondatorul GoodStory.

În contextul în care și piața înregistează un progres anul acesta, compania a anunțat recent o investiție de aproximativ 450.000 de euro într-un spațiu propriu – Elysion View, pe malul Lacului Gostilele (județul Călărași).

Potrivit reprezentanților companiei, anul acesta, ca parte a strategiei de dezvoltare, GoodStory se focusează atât pe evenimentele private, cât și pe evenimentele corporate, cu atât mai mult cu cât pentru cele corporate a dezvoltat pachete de team building care se vor desfășura în propria locație.

GoodStory, prezentă pe segmentul de consultanță în dezvoltare organizațională, este o afacere românească, înființată în anul 2016 cu o investiție inițială de 33.000 de lei. Compania deține în portofoliu său programe de team building online și offline, workshop-uri, simulatoare de business, cursuri și programe de dezvoltare adresate direct firmelor.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii