Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Afaceri |
|

Compania cehă Mixit s-a extins și în România

Mixit este o companie cehă ce produce amestecuri personalizate de musli și fructe liofilizate.
Mixit

După Republica Cehă (2010), Slovacia (2013), Polonia (2014) și Ungaria (2019), Mixit a intrat pe piața românească la finalul lui 2020.

Extinderea va ajuta compania să atingă o creștere de 30% în 2021.

Până în prezent, am fost primiți cu căldură pe toate piețele, ceea ce ne dă încredere că românii se vor bucura și ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli și alte bunătăți”, a declarat Tomáš Huber, cofondator Mixit.

Expansiunea externă este un motor puternic de creștere pentru Mixit. Pe piața cehească, unde compania este deja cunoscută și crește cel mai mult în cifre (în 2020, a generat 78% din venituri dintr-o cifră totală de afaceri de 14,5 milioane de euro), reușește în continuare să ajungă la noi grupuri țintă. Creșterea din 2020 s-a datorat mai multor factori cumulați: adăugarea constantă de noi produse și eficientizarea livrărilor.

„Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârșitul lui 2021. Nu există încă pe piața locală un alt proiect similar care să propună rețete de musli personalizat, considerăm că putem ajunge la cifre interesante rapid și datorită faptului că avem o echipă româno-cehă ce cunoaște piața și specificul local”, a adaugat Martin Wallner, cofondator Mixit.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii