FacebookTwitterLinkedIn

Dacă până la finalul anului 2013, compania şi-a dublat numărul de angajați din Cluj, ajungând la 70 de persoane, Thomsons Online Benefits îşi propune acelaşi lucru pentru 2014.

„Aceste rezultate confirmă angajamentul nostru de a dezvolta aici, în România, un centru de excelență în domeniul software-ului pentru pachete de beneficii pentru angajați, în conformitate cu strategia noastră. După decizia de a realiza o investiție majoră la Cluj, ne-am concentrat pe dezvoltarea și perfecționarea echipei noastre, iar rezultatele acestor investiții încep deja să fie vizibile”, a spus Michael Whitfield, CEO al Thomsons.

Thomsons Online Benefits a inaugurat în iulie 2013 un centru global de pregătire în Cluj-Napoca, în urma unei investiții de 450.000 de lire sterline (521.500 de euro). Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj și Silicon Valley.

Thomsons este una dintre companiile cu cea mai accelerată creștere din Marea Britanie, având obiectiv ajutarea organizațiilor din întreaga lume să își mărească investițiile în programe de pensii și beneficii. Printre clienții săi se numără companii precum Cisco, Microsoft, Samsung și RBS.