Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Compania Blue Point, cifră de afaceri de peste 2,5 milioane de euro în 2019

Anul trecut a fost unul bun pentru jucătorii care activează pe piața de servicii call-center.
 aboneaza-te
shutterstock_1375930349

Compania românească de servicii call-center complete, Blue Point a raportat o creștere cu 16% a cifrei de afaceri față de cea înregistrată anul trecut, ajungând la 2,5 milioane de euro la finalul lui 2019, se arată într-un comunicat de presă remis la redacție.

Potrivit reprezentanților companiei, creșterea a fost susținută de consolidarea și dezvoltarea parteneriatelor deja existente cu clienții din portofoliu, cele mai solicitate servicii în 2019 fiind cele de telesales.

„Mă bucur să văd că am avut o creștere organică și sănătoasă, atât la nivel financiar, cât și în ce privește dezvoltarea și consolidarea echipei noastre. În condițiile în care, atunci când ne-am început activitatea, piața de la noi era dominată de investiții străine și de un flux instabil la nivel de recrutare, pot să spun că sunt mândră că am ajuns să avem angajați care sunt de peste 10 ani cu noi, cât și clienți cu care colaborăm încă din 2008”, a declarat Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.

Compania aniversează anul acesta 13 ani de activitate. În prezent, aceasta are peste 250 de angajați.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii