
Compania aeriană Delta și-a dublat personalul pentru curățenie pentru a face față sesiunilor de dezinfectare de dinainte de zbor pentru o curățenie mai detaliată, informează Reuters.
Compania îi informează pe pasageri că mesele rabatabile de la fiecare scaun și mânerele ușilor de toaletă sunt complet dezinfectate. Eforturile companiilor aeriene de a le oferi siguranță totală călătorilor în timpul pandemiei au stimulat curățenia amănunțită de dinainte de decolare, fără a amâna timpul de întoarcere.
Mike Medeiros, șeful noii divizii globale de curățenie Delta, a declarat „Am făcut destul de multe schimbări în procesul de oprire la sol”, aceasta fiind perioada în care avionul se află în aeroport, între zboruri.
În funcție de dimensiunea aeronavei, Delta desfășoară procesul de curățenie cu cel puțin opt angajați care sunt trimiși în avion înainte de zbor, iar compania a adoptat o nouă „mentalitate de oprire la sol” bazată pe studii de inginerie industrială în resursele suplimentare necesare pentru curățarea fiecărui tip de avion, a mai adăugat Medeiros.
După ce angajații pulverizează dezinfectant pe toate suprafețele și apoi le șterg, un însoțitor de zbor și un agent de poartă vin în inspecție. În cazul în care cabina nu pare suficient de curată, angajații de la curățenie vor fi chemați din nou.
Curățenia și dezinfectarea au ajuns să fie la fel de importante precum decolarea la timp pentru compania Delta.