Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Comedy Central derulează un concurs legat de serialul „Teoria Big Bang” pentru creșterea audienței

Televiziunea Comedy Central pune la bătaie trei excursii la Los Angeles – cazare, transport și un program-surpriză, plus vizite la studiourile de filmare ale „Teoriei Big Bang” - într-un concurs destinat telespectatorilor și care are ca scop creșterea audienței televiziunii, informează Media Expres.
Comedy concurs

Concursul se derulează în perioada 1 – 21 august a.c. și constă în audierea televiziunii Comedy Central, colectarea unor litere din puzzle-ul zilnic legat de „Teoria Big Bang”, litere care apar între programe pe micul ecran. Cu ajutorul acestor litere, participanții pot compune zi de zi numele unui personaj, un citat scurt sau replici sau informații din serial.

Odată formate, cuvintele trebuie înscriese pe interfața online a jocului, la adresa: https://tbbconcurs.comedycentral.com.ro/.

Răspunsurile zilnice pot fi trimise cel mai târziu până la miezul nopții din ziua respectivă, până la ora 00:00, deoarece începând cu ora 00:01 se vor putea trimite doar răspunsurile pentru ziua următoare.

Teoretic, telespectatorii pot trimite 21 de răspunsuri corecte în timpul derulării concursului, tragerea la sorți fiind comunicată la 22 august 2017, de la ora 13:00.

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE PE NAȚIONAL – IULIE 2017

Printre celelalte premii puse în joc în cadrul concursului se numără 10 ceasuri de mână binare Comedy Central și 15 tricouri inscripționate cu serialul.

În luna iulie, Comedy Central a avut o audiență medie de 14.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) la nivel național, ocupând locul 36 în topul general (din 60 de televiziuni), conform măsurătorilor Kantar Media.

În urban, televiziunea a avut o medie de 10.000 de persoane pe minut, locul 32 în topul general.

TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN URBAN – IULIE 2017

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii