Cautare




, Staff

Modă |
|

Colecția Denim Pre-Fall 2020 – Piesa de rezistență de la Diesel

Denimul este, pentru multă lume, piesa de rezistență din garderobă, în special în cazurile “go-to” - versatil, ușor de purtat, dar cu o personalitate aparte. Din acest motiv, nu este de mirare că marile branduri fashion acordă colecțiilor denim o atenție specială.
 aboneaza-te
DIESEL-PF20

În această situație se află și brandul Diesel, care a lansat colecția Pre-Fall 2020 cu ținute denim, o colecție cu puternice influențe de relaxare și senzații de ironie cool. Nuanța de albastru specifică blugilor este reinterpretată într-o manieră proprie de Diesel, iar pantalonii și gecile au acum o grafică sub formă de text, cu accente fosforescente și motive tribale. Această colecție mixează vibrații nonşalante, elemente nostalgice sau sportive, inclusiv din zona curselor de automobile, atitudini inspirate din viața de noapte și forme inspirate din moda anilor ’50 și subculturile anilor ’90. Rezultatul este o colecție cu un ADN pur Diesel, cu accente funky, îndrăznețe, remarcabile – și care nu se ia foarte în serios.

Ȋn ceea ce priveşte denimul, Diesel Pre-Fall 2020 experimentează cu produsul de bază care a fost supus unui ansamblu de tratamente pentru a căpăta o imagine surprinzătoare; apoi, vine cu numeroase artificii care dau un plus de valoare, cum ar fi detaliile ergonomice din zona genunchilor, fermoarele aplicate în jurul gleznei, nasturii laterali, mergând până la imprimeuri marmorate sau imagini stilizate ale unor inimi.

Un brand revoluționar

Diesel este, în prezent, unul dintre cele mai inovatoare branduri din industria modei. Creat în 1978 de către Renzo Rosso, exact în perioada unei crize petroliere la nivel global, brandul și-a dorit să devină o alternativă viabilă la marii producători denim, exact cum motorina era văzută, în respectiva perioadă, drept un combustibil alternativ. Încă de la înființare, Diesel a folosit sloganul pe care îl utilizează și astăzi – For Successful Living – devenind un reper inclusiv în industria de comunicare, datorită nenumăratelor campanii inovative. Diesel deține peste 400 de magazine monobrand și este disponibil în 5.000 de puncte de desfacere în întreaga lume.

FOTO: DIESEL

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii