Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

CohnandJansen JWT lucrează pe contul BCR

Din luna martie a acestui an, serviciile de creatie publicitară pentru BCR vor fi furnizate de agenția CohnandJansen JWT. Astfel, agenția de publicitate ce deținea contul de BTL se va ocupa de acum înainte și de toate proiectele ATL și online.
andrei cohn  2014

Andrei Cohn (foto), Managing Partner & Creative Director CohnandJansen JWT, a declarat: „Preluarea unui cont atat de mare aduce cu sine o mulțime de oportunități pentru agenție. Nu numai că acum gestionăm totul (ATL, BTL și online), dar beneficiem și de un moment în care BCR continuă upgrade-ul în comunicarea cu consumatorii. Toate acestea se traduc într-o mare responsabilitate, dar și o mare bucurie pentru noi, deoarece avem oportunitatea să facem împreună o serie de pași extrem de importanti pentru brand”.

BCR este banca numarul 1 din România și este percepută drept banca tuturor românilor, sigură, populară și de încredere. Conform ultimului studiu realizat în 2014 de Sensor Austria, percepția pozitivă asupra brandului este în creștere, atât în rândul tinerilor, cât și al populației mature. Prin urmare, obiectivul principal al briefului primit de agenție a fost de a gestiona comunicarea BCR în așa fel încât să susțină trendul brandului către inovație, modernitate și orientare către consumatorii de azi.locul 38 - Anca Rarau - BCR.

La rândul său, Anca Rarău, Director Executiv Marketing la BCR, a spus: „Avem așteptari mari de la colaborarea cu CohnandJansen JWT, una dintre agențiile de publicitate cu un bun renume în piață. Am lucrat foarte bine pe zona BTL, iar în ATL avem acum în vedere un upgrade firesc al comunicării de marketing din ultimii doi ani. Vom continua pe linia în care schimbăm în mai bine viața românilor, dar am optat pentru o abordare foarte concretă a «poveștilor de zi cu zi» ale fiecăruia dintre noi.Deși campania actuală a început de puțin timp, primele reacții, interne și externe, cât și partea de cifre, sunt pozitive”.

Conceptul „O viață agitată devine o viață bogată” este un upgrade al platformei de comunicare „Schimbă povestea”, cu o prima campanie dedicată creditului DIVERS BCR. Campania scoate în evidență valorile polivante și rolurile diverse pe care le dețin zi de zi oamenii tineri, activi, în secolul XXI. O viață agitată și traită la intensitate maxima, în fiecare minut, posibilă și datorită creditului DIVERS BCR, care răspunde nevoilor fiecarui client.

Echipa CohnandJansen JWT: Andrei Cohn – Managing & Creative Director, Alex Negoescu – Deputy Creative Director, Felicia Stoica – Senior Copywriter, Bogdan Petcu – Senior Art, Director, Ina Simion – Client Service Director, Arina Stoenică – Account Director, Oana McGinley – Account Executive, Monica Rădulescu – Head of Strategy & Digital Planning, Ilinca Dumitrescu – AV Producer, Cristian Dobre – BTL & Production Manager, Gheorghe Gabriela – Senior DTP, Gheorghe Mihai – Senior DTP, Virgil Ghelmeci – Senior DTP, Alex Cerchez – Head of Digital Department, Atelieru.ro, Andrei Dutulescu – Head of Digital Department, Atelieru.ro, Robert Căpraru – Digital Creative Director – Atelieru.ro, Cristina Bara – Software Engineer.

Echipa BCR: Anca Rarău – Executive Director Marketing Division, Georgiana Oltenescu – Head of Brand Building Department Marketing Division, Alina Camelia Petcu – Coordinator Marketing and Media Development Team si Gabriela Roxana Nicolae – Senior Marketing Officer.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii