Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

CohnandJansen JWT a câștigat două premii la Webstock 2014

Agenția CohnandJansen JWT a oținut două premii la festivalului Webstock 2014: Premiul  I pentru campania „Testul Purității” - Aqua Carpatica și Premiul al II-lea pentru campania „Iubesc RO” – Petrom (categoria Blogging Campaigns).
andrei-cohn

„Ne-au bucurat foarte mult cele doua premii luate la Webstock și vreau să mulțumesc clienților noștri Petrom și Aqua Carpatica pentru încrederea de a aproba idei mai puțin convenționale. Aceste premii ne confirmă faptul că online-ul nu este patrimoniul exclusiv al agențiilor de online. Acolo unde există talent se poate face TV, print, BTL sau orice altceva, diferența dintre canale este doar o chestiune de implementare. În ultimii ani am stimulat în agenție acest canal,  iar astăzi facem pentru toți clienții noștri campanii exclusiv online, sau declinăm organic componența digitală din ATL, BTL sau Retail”, a declarat Andrei Cohn (foto), Creative Director & Managing Director CohnandJansen JWT.

Echipele câștigătoare: Petrom – Iubesc RO Strategie – Monica Rădulescu (Head of Digital), Raluca Iacob (Senior Strategic Planner); Creație: Alex Negoescu (Group Creative director), Alex Stanciu, (Art Director), Viorela Turcu (Copywriter), Cosmin Nicola (Webdesigner)

CS: Codruța Strat (Account Manager), Miriam Ivanescu (Account Director), Ina Simion (Client Service Director)

Aqua – Testul Purității: Strategie: Raluca Iacob (Senior Strategic Planner); Creație: Alex Negoescu (Group Creative director), Cosmin Nicola (Webdesigner),  Alex Stanciu, (Art Director); CS: Arina Stoenică (Senior Account Manager), Raluca Diaconu (Digital Project Manager), Oana McGinley (Junior Account Executive), Ina Simion (Client Service Director).

Organizat de Evensys, Webstock a ajuns în acest an la cea de-a șaptea ediție și se pozitionează drept „cea mai mare conferință de social media din România”.

Premiile Webstock 2014 s-au desfășurat pe parcursul a doua etape: preselecția și jurizarea finală. Preselectia s-a desfășurat în perioada 5-8 septembrie și a fost realizată de un juriu format din bloggeri și specialiști online. Jurizarea efectivă a revenit unui grup format din experți în marketing și persoane din agenții și s-a finalizat pe data de 19 septembrie a.c.

Gala de decernare a premiilor a avut loc pe 26 septembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. S-au acordat premii in 12 categorii (publishing, utility, visual, blogging campaigns, special projects, facebook applications, bloggers projects, mobile applications, corporate blogs, innovation, social campaigns in online, video blogging).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii