Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

CohnandJansen JWT a scos înghețata „în stradă”

la_strada.jpg
Agenția CohnandJansen JWT a realizat campania de lansare a brandului premium LA STRADA, prima înghețată care se poziționează pret-a-portret. Acesta i-a provocat pe câțiva tinerii designeri să transforme strada într-un catwalk.

Pornind de la ideea că, odată schimbată atitudinea se va schimba și strada, s-a născut ideea unui eveniment care să aducă bucuria pentru moda revenită în stradă.

Astfel, colecția de street fashion LA STRADA a fost prezentată joia trecută, în Piața Universității. Opt tineri designeri – Maria Marinescu, Mădălina Dorobanțu, Andra Andreescu, Andreea Tincu, Cristian Samfira, Corina Vladescu, Răzvan Firea și Mirela Fraser – au invitat publicul să descopere 25 de ținute inedite, prezentate pe un catwalk, proiectat 3D pe clădire.

Agenția de publicitate CohnandJansen JWT este responsabilă de designul, packagingul și întreaga imagine a brandului. „Înainte să facem design-ul, am vrut un packaging cu care oamenii să se simtă bine în mână, să le fie milă să-l arunce la gunoi, să fie mândri când merg cu el pe stradă și să fie remarcați”, a declarat Raluca Iacob, Senior Strategic Planner CohnandJansen JWT.

Echipa CohnandJansen JWT a fost formată din: Evelin Bundur – Art Director, Sebastian Romano & Dragos Ioja – Copywriter, Andrei Cohn – Creative Director, Raluca Iacob – Senior Strategic Planner, Mihai Gheorghe – DTP, Cristian Dobre – Producție, Ilinca Dumitrescu – Producție AV, Miriam Ivanescu – Account Director, Roxana Oană – Account Manager, Alice Mihalache – Account Executive.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii