Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cohn and Jansen JWT a câștigat Grand EFFIE 2015

La cea de-a XII-a ediție a concursului ce premiază eficiența în publicitate, Romanian Effie Awards, trofeul Grand EFFIE a fost cȃștigat de agenția Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding).
effie_awards.jpg

Juriul din acest an a premiat 12 agenții și companii cu 26 de trofee. Au fost acordate un Grand EFFIE, patru trofee de aur, nouă de argint și 12 de bronz. Festivitatea de premiere a avut loc pe 2 iunie, la Ateneul Romȃn.

Cȃștigătorii Effie Awards de anul acesta sunt: 23 Communication Ideas, Cohn and Jansen JWT, DDB România, Digital Star, Geometry Global România, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Leo Burnett Group, McCann Worldgroup București, Publicis România, Orange România și The Geeks.

Juriul 2015 a fost condus de Neal Davies, președintele și CEO-ul EFFIE Worldwide, a fost format din 60 de persoane, reprezentanți seniori ai industriei de marketing și comunicare din România.

Au fost evaluate 99 de campanii înscrise în concurs, potrivit rezultatelor de vânzari și a obiectivelor de comunicare atinse și depășite.

Este ediția la care s-au acordat cel mai mic număr de trofee din totalul se distincții puse în joc.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii