Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Codul lui Da Vinci” a fost cel mai urmărit film artistic pe AXN

the-da-vinci-code-860258l-imagine.jpg
Canalul de filme AXN, „axat” în special pe serialele de acțiune, a difuzat anul trecut și 43 de filme artistice în prime time. Acestea au fost urmărite, în medie, de 42.000 de telespectatori pe minut (0,4% rating urban)

Filmul artistic cu cea mai mare audiență la AXN, în perioada 1 ianuarie – 16 decembrie 2012, a fost „Codul lui Da Vinci”, producție 2006, cu Tom Hanks, Jean Reno și Audrey Tautou. Pelicula a fost urmărită de o medie de 82.000 de telespectatori pe minut (0,8% rating urban).

Pe următoarele locuri în topul audienței s-au aflat filmele de acțiune  „Justițiarul” (2004), cu Thomas Jane și John Travolta, și „Spion din greșeală” (2001), cu Jackie Chan. Primul a fost vizionat de o medie de 79.000 de telespectatori pe minut, al doilea de 71.000. Toate filmele artistice transmise de AXN au intrat la categoria „acțiune, suspans”, respectând astfel poziționarea canalului de filme, dar niciunul nu a depășit pragul audienței de 100.000 de persoane.

Cel mai slab film cotat în sondajele de audințe a fost „De la apusul la răsăritul soarelui” (producție 1996), avându-i în distribuție pe Harvey Keitel și George Clooney. Pelicula a fost difuzată 11 noiembrie, și a fost urmărită de 7.000 de telespectatori din mediul urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii