Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Analize |
|

Cocktail Holidays: Pachetele turistice către Egipt, cel mai vândut produs din 2021. Cererea a fost cu 700% mai mare decât în 2019

Pachetele turistice către Egipt au fost anul acesta în topul preferințelor românilor, trendul fiind păstrat și în cazul vacanțelor din perioada Sărbătorilor de Iarnă 2021.
Beautiful,Relaxing,Place,On,Hadaba,Beach,,In,Egypt

Spre deosebire de anii precedenți, turoperatorul Cocktail Holidays a operat, fără întrerupere, charterele către stațiunile turistice din Egipt începând cu perioada Crăciunului 2020 și până în prezent, având programate zboruri pe această destinație până în primăvara anului 2022.

Conform datelor turoperatorului, cele mai căutate stațiuni sunt deja clasicele Hurghada și Sharm El Sheikh, unde populația locală este vaccinată în proporție de aproape 100%.

„În contextul pandemiei, Egiptul e considerat o destinație Verde și, astfel, e primul an în care am putut să operăm două zboruri timp de 52 de săptămâni pe an, adică tot anul: unul spre Sharm El Sheikh, altul spre Hurghada, plus croaziere în Cairo. Peste 32% din totalul de vânzări de anul acesta a fost pe Egipt, cererea turiștilor fiind cu 700% mai mare decât în 2019. Putem spune că Egiptul a fost colacul de salvare, care ne-a ajutat în această perioadă deosebit de dificilă pentru industria turistică, în general”, spune Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays.

Pentru a intra în Egipt, turiștii au nevoie de certificat de vaccinare acreditat COVID-19, care să ateste faptul că au fost complet vaccinați cu cel puțin 14 zile înainte de sosire ori de un test PCR negativ, test prelevat cu maximum 72 de ore înainte de călătorie.

În contextul în care industria turistică a fost una dintre cele mai afectate din cauza pandemiei de Covid19, turoperatorul Cocktail Holidays a încheiat anul trecut cu un volum de vânzări cu peste 50% mai mic decât cel din 2019, când a avut un volum de vânzări de 25 milioane de euro.

Brandul Cocktail Holidays a apărut în urmă cu 14 ani, dar compania care îl deține, Prompt Service Travel Company, a fost deschisă încă din 1993. Agenția și-a început activitatea oferind turiștilor vacanțe cu zboruri charter în Grecia – Creta.

În prezent, Cocktail Holidays operează peste 25 de destinații din București, Cluj-Napoca, Iași, Bacău și Craiova.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii