Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Cocktail Holidays, cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro în 2015

Cocktail Holidays a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro, având aproximativ 20.000 de turişti cărora le-a vândut vacanţe, majoritatea preferând Grecia, Spania şi Turcia.
grecia

Turoperatorul a înregistrat în 2015 o creştere cu 3% a cifrei de afaceri față de anul precedent. În ciuda dificultăţilor din 2015, Grecia a fost destinaţia anului în vânzările Cocktail Holidays, care a oferit vacanţe charter în nouă insule greceşti, urmată de Spania şi Turcia.

JAVIER GARCIA DEL VALLE, CEO HAPPY TOUR GROUP: „ROMÂNII NU MAI SUNT TURIȘTI, AU DEVENIT CĂLĂTORI”

Pachetul mediu cu toate taxele incluse pentru Grecia a fost anul trecut de 480 de euro, pentru Spania 755 de euro, iar pentru Turcia 635 de euro.

Cocktail Holidays adaugă anul acesta o nouă destinaţie pe charter pentru Grecia, insula Lefkada, cu Parga si Sivota, la cele pe care le oferă în fiecare an: Corfu, Creta-Chania, Creta-Heraklion, Mykonos, Rodos, Santorini, Zakynthos. Alte două destinaţii noi sunt Algarve, Portugalia şi Split, Croaţia.

„Ne aşteptăm ca Algarve, Split şi Lefkada să fie preferate de turiştii pe care teama de atentate teroriste îi ţine departe de unele destinaţii, dar şi de cei atraşi mereu de ceva nou”, declară Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays.

Pachetele pentru aceste destinaţii pornesc de la 577 de euro, cu toate taxele incluse, pentru Algarve, Portugalia, de la 500 de euro pentru Split, Croaţia şi de la 373 de euro pentru Lefkada, Grecia.

BUCUREȘTI, NOUA DESTINAȚIE PENTRU CITY BREAK-URI

În ceea ce privește vacanța de Paște și 1 Mai, Cocktail Holidays propune anul acesta patru noi destinații: Creta-Chania, Grecia-Atena, Germania și Polonia, cu prețuri începând de la 442 euro până la 949 euro.

„Se fac deja rezervări pentru vacanţa de Paste, care anul acesta coincide cu cea de 1 Mai. Turiştii noştri profită, practic, de perioada de Early Booking, care vine cu reduecri faţă de preţul standard. Cererile lor au fost până în acest moment de vacanţe la hoteluri care au centre spa şi în zone unde să poată să viziteze, dornici să cunoască istoria locului, dar şi tradiţiile de Paşte de acolo. Au ales atât oraşele europene, pentru circuite, vizite la castele şi muzee, concerte, cât şi staţiunile, unde, dacă vremea este frumoasă, vor putea să facă plajă. Şi pentru că sunt vacanţe în perioada Paştelui, fiecare pachet turistic din acea perioadă cuprinde slujba de Înviere de la biserică, masă festivă”, declară Maria Goicea, director de marketing Cocktail Holidays.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii