Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

CNA va monitoriza publicitatea difuzată de televiziunile cu licențe străine în România

Televiziunile licențiate în România au solicitat CNA să monitorizeze numărul total de ore de publicitate difuzată de televiziunile nelicențiate în România dar care vând publicitate pe piața locală, informează Media Expres.
cna-dc.jpg

Valentin Jucan, membru CNA, a solicitat expres monitorizarea publicității pentru televiziunile AXN, Diva, National Geographic, Universal Channel, Discoovery, Eurosport, Eurosport 2, TCM, Paramount, TLC, TV Paprika, Film Cafe, Fishing and Hunting Channel, VH1, Megamax, pentru tot anul 2014.

Propunerea a venit inițial din partea directorului Național TV, Nicoleta Popa, și a fost susținută de reprezentanții la CNA ai televiziunilor Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Prima TV, Pro TV, România TV, prezenți în ședința din 12 februarie.

Vezi AICI încărcarea cu publicitate a televiziunilor în prime-time!

Propunerea a fost făcută după amânarea unui raport privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate la televiziunile românești, în perioada februarie – octombrie 2014. CNA va discuta raportul după completarea acestuia pe toată durata anului 2014.

Pentru redactarea rapoartelor CNA folosește informații statistice furnizate de Kantar Media.

Potrivit CNA, depășirile în cazul televiziunilor licențiate în România sunt și de peste câteva ore, în vreme ce dacă vor fi constatate depășiri în cazul televiziunilor licențiate în străinătae acestea nu pot fi sancționate decât de către autoritatea de reglementare din țările de proveniență.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii