FacebookTwitterLinkedIn

Valentin Jucan, membru CNA, a solicitat expres monitorizarea publicității pentru televiziunile AXN, Diva, National Geographic, Universal Channel, Discoovery, Eurosport, Eurosport 2, TCM, Paramount, TLC, TV Paprika, Film Cafe, Fishing and Hunting Channel, VH1, Megamax, pentru tot anul 2014.

Propunerea a venit inițial din partea directorului Național TV, Nicoleta Popa, și a fost susținută de reprezentanții la CNA ai televiziunilor Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Prima TV, Pro TV, România TV, prezenți în ședința din 12 februarie.

Vezi AICI încărcarea cu publicitate a televiziunilor în prime-time!

Propunerea a fost făcută după amânarea unui raport privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate la televiziunile românești, în perioada februarie – octombrie 2014. CNA va discuta raportul după completarea acestuia pe toată durata anului 2014.

Pentru redactarea rapoartelor CNA folosește informații statistice furnizate de Kantar Media.

Potrivit CNA, depășirile în cazul televiziunilor licențiate în România sunt și de peste câteva ore, în vreme ce dacă vor fi constatate depășiri în cazul televiziunilor licențiate în străinătae acestea nu pot fi sancționate decât de către autoritatea de reglementare din țările de proveniență.