
Petre Barbu, Contributor
Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.
Media şi entertainment |
|
CNA supune dezbaterii publice Decizia privind desfăşurarea campaniei electorale pentru Parlamentul European

Termenul pentru observații este 14 martie, acestea urmând să fie discutate în ședința publică din 23 martie. La 25 martie Proiectul ar putea să fie astfel publicat în Monitorul Oficial.
Proiectul poate fi accesat la: http://www.cna.ro/Proiect-decizie-privind-regulile.html
Radioudifuzorii care decid să reflecte campania trebuie să înștiințeze CNA până la 8 aprilie; după 16 aprilie trebuie să stabilească și să comunice programarea emisiunilor, dar și tariful (unic) pe care il vor practica pentru apariția candidaților la emisiunile de promovare electorală și pentru spoturile electorale.
La capitolul „Dispoziţii tranzitorii şi finale”, proiectul de decizie conține o prevedere nou introdusă, articolul 20(3) – „Radiodifuzorii au obligația să furnizeze datele solicitate de personalul de control al CNA privind desfășurarea campaniei electorale, în termenul și condițiile comunicate”.
Potrivit articolului 88(3) din Legea Audiovizualului, „în exercitarea atribuţiilor de supraveghere personalul de control poate solicita furnizorilor de servicii media sau distribuitorilor de servicii informaţiile necesare în aplicarea prezentei legi, precizând temeiul legal şi scopul solicitării, şi poate stabili termene până la care aceste informaţii să fie furnizate, sub sancţiunea prevăzută de prezenta lege”.
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii