Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

CNA a aprobat difuzarea unui mesaj de avertizare a populației la TV și radio despre criza coronavirusului

CNA a aprobat difuzarea unui mesaj de avertizare cu sfaturi generale de igienă pentru televiziuni și radio realizat de MAI și Ministerul Sănătății, cu completări din partea autorității din audiovizual, într-o ședință specială dedicată subiectului coronavirusului, desfășurată la 27 februarie, informează Media Expres.
CNA

Radu Herjeu, membru CNA, a cerut la începutul ședinței desfășurată la sediul CNA și transmisă live pe internet o monitorizare pentru televiziunile care au dat numele persoanei infectate. “Ministrul Arafat nu au dat numele. Ei au dat nume, prenume, adresă…”, a spus Herjeu, conform Media Expres.

“Vor fi monitorizate și localele și regionalele din Dolj și Gorj”, a completat Monica Gubernat.

CNA vizionează spotul prezentat de Ministerul Afacerilor Interne – Departamentul pentru Situații de Urgență – solicită Recomandare din partea C.N.A. referitoare la  campania de interes public inițiată de DSU pe problematica coronavirus.

Iulian Drăgoi – șeful serviciului de presă MAI, prezent în fața CNA, a explicat că este necesar ca informația să ajungă la cât mai mulți oameni în special din mediul rural. “Vă rog, dacă se poate, să recomandați de asemenea furnizarea de informații doar din surse oficiale”, a mai spus Drăgoi. “Deja am făcut-o”, a replicat Gubernat.

Clipul conține sfaturi generale de igenă valabile pentru toate tipurile de răceli și gripe, inclusiv coronavirus.

Herjeu a spus că infecții respiratorii trebuie înlocuit cu strănută și tușesc, de asemenea ce înseamnă antiviral? Oamenii de la țară nu știu. De asemenea asta trebui să fie asumat, să vină din partea cuiva. Altfel, pare un carton pus pe ecran. După carton dacă apare sigla mare, Guvernul României. Toată lumea poartă măști, purtați doar dacă este nevoie, la fel nu luați antiviral doar dacă este nevoie.

Drăgoi a spus că poate fi asumat pe voce, o campanie a… .

Gubernat a spus că a vorbit cu o parte din radiouri și pot pune pe voce explicații – o campanie pentru coronavirus, pentru că nu se aude coronavirus.

S-a constituit un grup de comunicare strategică cu Ministerul Sănătății, MAI, a mai explicat Iulian Drăgoi. Tot în cursul zilei de 27 a spus că vor veni cu modificările cerute.

Orsolya Borsos a făcut o observație de exprimare unitară.

Tufeanu a spus că trebuie adăugat la “o campanie a…” și CNA, difuzarea din oră în oră, înainte de jurnale, a completat Gubernat. Starea de urgență și condițiile legale de impunere a mesajelor nu sunt încă îndeplinite, a mai spus Gubernat.

Cine se uită la Digi24 în prime-time? (profilul telespectatorilor)

Pocora a spus că vor fi multe mesaje și le-a mulțumit televiunilor pentru parteneriatul în momentele de criză, în adreseă trebuie insistat și pe mulțumiri și pe necesitatea difuzării. Kocsis a fost de părere că sigla CNA adaugă greutate pe mesaj.

“Vom face și mesaje mai elaborate, ne vom adresa CNA imediat”, a mai spus Iulian Drăgoi, mesajele sunt validate de medici și de aceea apar cuvintele specifice.

Cine se uită la TVR 1 în prime-time? (profilul telespectatorilor)

Recomandările sunt de difuzare din oră în oră, separate pentru comercial și televiziunile publice, inclusiv pentru televiziunile locale și regionale. Deși inițial era vorba de o perioadă de difuzare de minimum 6 luni, în final decizia a fost fără perioadă, “cât este nevoie”, a spus Gubernat.
Toate hotărârile au fost aprobate în unanimitate.

La ședința CNA au participat Monica Gubernat, Răsvan Popescu, Radu Herjeu, Gabriel Tufeanu, Ramona Sorescu, Orsolya Borsos, Alexandru Kocsis, Ancuța Pocora și Dorina Rusu.

Cine se uită la Antena 3 în prime-time? (profilul telespectatorilor)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii