Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

CNA a amendat cu 10.000 de lei pe B1 TV pentru injurii aduse de Radu Banciu politicienilor și pensionarilor

Consiliul Național al Audiovizualului a amendat cu 10.000 de lei televiziunea B1 TV pentru încălcarea prevederilor art. 40 alin. (5) din Codul audiovizualului în edițiile din 18, 19 și 20.11.2019 ale emisiunii „Lumea lui Banciu” și în ediția din 15 noiembrie 2019 a emisiunii „Se întâmpă acum”, pentru limbaj injurios, informează Media Expres.
CNA

Radu Banciu a adus injurii mai multor personaje politice printre care Klaus Iohannis, Olguța Vasilescu și Viorica Dăncilă folosind cuvinte precum: „o proastă”, „o imbecilă”, „vagonetul prostimii”, “mitocan”, “prostimea României”, „orice jigodie”, “sunt destui cretini” și „scursurile societății”, atunci când vorberște despre pensionarii români, potrivit opiniei lui Radu Herjeu, membru CNA, care inițial a propus o amendă de 15.000 de lei, notează Media Expres.

Propunerea de amendă cu 10.000 a fost făcută tot de Radu Herjeu, în vreme ce o somație pe același articol propusă de Cristina Pocora nu a fost votată de un număr suficient de membri CNA.

Propunerea de amendă cu 10.000 de lei a fost votată de Alexandru Kocsis, Orsolya Borsos, Ramona Sorescu, Monica Gubernat, Nicolae Bălașa, Gabriel Tufeanu și Radu Herjeu, în vreme ce somația fost votată de Dorina Rusu, Cristina Pocora și Răsvan Popescu.

În aceeași ședință CNA a amendat cu 5.000 de lei TVR 1, deoarece în ediția din 13.11.2019 a emisiunii „România 9” au fost încălcate prevederile art. 66 și cele ale art. 67 din Codul audiovizualului și a somat public Antena 3, deoarece la difuzarea ediției din 16.11.2019 a emisiunii „Descoperiți” nu a ținut cont de prevederile art. 47 alin. (4) din Codul audiovizualului și nici de cele ale art. 40 alin. (5) din același Cod la difuzarea ediției din 17.11.2019 a emisiunii „Sinteza zilei”; Digi 24, pentru nerespectarea dispozițiilor art. 40 alin. (4) din Cod, în cadrul ediției din 24.11.2019 a emisiunii „Digi Matinal – Cotroceni 2019”; Pro TV, pentru că, la difuzarea emisiunii „Vocea României” din 18.10.2019, cu redifuzare în data de 19.10.2019, radiodifuzorul nu a ținut cont de prevederile art. 18 alin. (1) lit. b) din Codul audiovizualului; Realitatea Plus pentru că în emisiuni de știri și dezbateri difuzate în zilele de 13 și 15.11.2019, radiodifuzorul nu a ținut cont de dispozițiile art. 64 alin. 1 lit. a) și b) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual și România TV, pentru nerespectarea prevederilor art. 8 din Decizia CNA nr. 781/2019 la difuzarea ediției din 24.11.2019 a emisiunii „Alege România, ora 19.00” și pentru încălcarea dispozițiilor art. 40 alin. (4) din Codul audiovizualului în ediția din 12.11.2019 a emisiunii „Ultima oră”.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii