
Serviciul Upgrade poate fi accesat de clienții care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii: încasează lunar în contul curent suma minimă de 5.000 de lei, echivalentul în valută, sau care au economii și investiții de cel puțin 200.000 de lei, echivalentul în valută, şi care accesează lunar serviciile de Mobile Banking, Online Banking sau Info SMS oferite de UniCredit Bank.
„Fie că vorbim despre investiții, economii sau operațiuni bancare simplificate, Upgrade le oferă clienților noştri beneficii cu o valoare tangibilă, prin care să poată profita de orice oportunitate financiară”, a declarat Septimiu Postelnicu, director executiv al diviziei de retail UniCredit Bank.
Upgrade include următoarele servicii: întâlniri periodice cu un expert UniCredit în economii și investiții, care le poate oferi informații despre piața bancară; o linie dedicată în InfoCenter UniCredit, de unde pot afla orice informații legate de serviciile bancare; oferta tranzacțională completă de cont curent „GeniusCont” și cardul de credit UniCredit Premium; sesiuni de coaching despre modificările legislative și fiscale. De asemenea, clienții vor afla cum își pot gestiona economiile cu ajutorul produselor bancare UniCredit din newsletter-ul lunar Upgrade.