Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Clienții publicitari și-au redus promovarea pe televiziunile pentru copii

copii-televizor-22222-s.jpg
Televiziunea pentru copii și tineret Disney a livrat pieței de publicitate o audiență cu 31,6% mai mică decât in 2011. Pierderi au înregistrat și Minimax (-14,8%) și Cartoon Network (-24,1%).

În anul care s-a încheiat au intrat în sondajele de televiziune încă două televiziuni pentru copii: Boomerang și Disney Junior. În total, au fost monitorizate cinci canale pe această nișă. Dar noii intrați nu au reușit să desfăcă „buzunarele” clienților publicitari. Segmentul acestor televiziuni a furnizat un volum total de 61.944 GRP’30urban, cu 17,8% mai redus decât în aceeași perioadă a anului 2011.

Cele trei televiziuni preferate pe telecomenzile copiilor – Disney, Minimax și Cartoon Network – au suferit scăderi ale numărului de puncte de audiență. Pe primul loc în topul audienței livrate se află canalul Disney, cu 28.695 GRP’30 urban, urmat de Minimax (14.894 GRP’30) și Cartoon Network (12.112). Clasamentul este completat de televiziunile nou venite: Boomerang (6.157 GRP’30) și Disney Junior (doar 85,3 GRP’30).

Reducerea generală a bugetelor de pe piața publicității TV, în anul 2011, a afectat și televiziunile cu programe pentru copii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii