La TVR 1, conform cursului jocului Legia – Steaua, repriza a II-a a avut o audiență mai mare decât prima repriză, la nivel național: o medie de 1.801.000 de telespectatori pe minut (9,5% rating), respectiv 1.469.000 (7,7%). Audiența medie a programului (fără calupurile publicitare) a fost de 1.524.000 de români (8% rating), TVR 1 fiind lider pe segmentul orar respectiv.
Paradoxal, la Dolce Sport, prima repriză a fost mai urmărită decât cea de-a doua. Audiența pentru prima parte a fost de 319.000 de români pe minut (1,7% rating), iar în partea a doua s-a înregistrat o medie de 279.000 (1,5%).
Cel mai vizibil client publicitar în calupurile cu reclame difuzate de TVR 1 a fost HTC, cu 31,7 puncte de audiență pe targetul comercial (GRP’30). (Pe baza punctelor de audiență – GRP’30, clienții cumpără spații de publicitate la televiziuni.)
Reclamele la AdePlast au obținut 27,9 GRP’30. Alți clienți care au comandat reclame în acest program difuzat de TVR 1: Cosmote (14,7 GRP’30), Casa noastră (10,3 GRP’30), Orange (9,8), Pepsi (6,4), Selgros Cash&Carry și Mol.
Pentru cei opt clienți locali, TVR 1 a livrat 103,4 puncte de audiență, un volum slab pentru un asemenea meci cu miză. Meciul de pe canalul public n-a atras prea mulți clienți publicitari. Este încă vară și bugete sunt rezervate spre mijlocul toamnei!
La Dolce Sport, cei mai vizibili clienți au fost: HTC (3,7 GRP’30), Cosmote (3,4), Pepsi (1,4). La Dolce Sport au fost cinci clienți publicitari, care au adunat în total 9,9 puncte de audiență.
Calupurile publicitare au inserat și spoturile sponsorilor competiției: Unicredit, Heineken și Ford.